Lazer Destekli Diş Beyazlatma

Lazer Destekli Diş Beyazlatma Yöntemi Nedir?

Dişlerde lekelenmeler sıklıkla görülür. Fakat günümüzde çeşitli beyazlatma yöntemleri ile diş lekelenmelerinin üstesinden gelmek mümkün. Dişlerde beyaz bir görünümü lazer ile diş beyazlatma yöntemi ile elde edebilirsiniz. Her insan bakımlı ve güzel bir görünüm elde etmek ister. Daha bakımlı saçlar ve cilt isteyebileceği gibi bakımlı, parlak ve bembeyaz dişler isteyebilir. Dişlerin bakımlı olması için lekelerin temizlenip beyaz bir görünüm elde edilmesi gerekir. Bunun yanında diş eti sağlığının da elbette yapılması gerekmektedir. Beyazlatma yöntemlerinden biri de lazer ile diş beyazlatma yöntemidir. Dişlerin lekeli ve sarı olmasının birçok nedeni vardır. Bunlardan bazıları doğuştan bazıları ise çeşitli gıdalar nedeni ile olabilir. Fakat tedavisi mümkün.

Diş Beyazlatma Yöntemleri Kimlere Uygulanabilir?

Diş beyazlatma yöntemleri dişlerinin rengi önceki dönemlerde beyaz olup da sonrasında sararan kişilere uygulanabilir. Dişin iç kısımlarında oluşan renklenmelerde. Doğuştan sarı olan dişlerde uygulanabilir. Kişilere estetik diş yapılıyorsa dişlerde beyazlatma yapılabilir. Ateşli hastalıklar sonucunda dişlerde meydana gelen sararmalarda uygulanabilir.

Bu Tedavi Kimlere Yapılmaz?

• 18 yaşın altında ki bireylere yapılmamasını öneriyoruz.
  • Hamile kişilerde.
  • Beyazlatma tedavisi görecek kişilerde çay alımının azaltılması gerekir. Eğer bu alım azaltılmazsa tedavinin faydası görülemeyecektir.
  • Diş eti çekilmesi oluşan kişilerde köklerin açığa çıktığı durumlarda.

Lazer İle Diş Beyazlatma Nasıl Yapılır?

Tedavi aşamasından önce uzman bir diş hekimi tarafından hastanın bu tedaviye uygun olup olmadığı kesinleştirilir. Eğer uygun ise tedavi sonrasında farklılıkları göstermek için resim alınabilir. Dişteki lekelenmeler koyu ve zor bir leke ise ev tipi beyazlatma uygulanabilir. Lazer ile beyazlatma işlemi yapılmadan önce; hasta tedaviye gelmeden önce dişlerini florürsüz diş macunu ile fırçalamalıdır. Sonrasında seansa başlarken dişler temizlenir. Diş eti ve dudakların zarar görmemesi için koruyucu takılır. Dişlere jel sürülerek alanlara yaklaşık 30 saniyelik ışınlamalar yapılır. Tabi bu ışınlama süresi hastalara göre ve cihaza göre değişiklik gösterebilir. Jeller uzaklaştırılarak işlem tamamlanır. Eğer ihtiyaç var ise beraberinde ev tipi beyazlatma ile devam edilebilir. Fakat gerek yok ise, hastanın 24 saat boyunca çay, kahve ve sigara gibi tedaviyi olumsuz etkileyecek içeceklerden uzak durması gerekir.

Lazerle Diş Beyazlatmanın Ömrü Ne Kadardır?

Sık sorulan sorulardan birisidir. Ömrü kişiden kişiye göre değişiklik gösterebilmektedir. Fakat genel olarak 3 yıl kadar sürebilirliği vardır. Ama bu sürede tüketilen çay, kahve gibi içeceklerin kullanım miktarı çok önemlidir. Miktarı ayarlanır ve ağız bakımına dikkat edilirse bu süre uzayabilir. Tam tersi olursa süre kısalacaktır.